
Je abonnement wijzigen

Sterabonnement/Regio abonnement wijzigen
Centrumzone aanpassen bij Sterabonnement/Regio Abonnement
Is de centrumzone van je Ster Noord-Nederland, Sterabonnement Limburg of Regio Abonnement niet correct? Geef het aan ons door via het contactformulier. Weet jij de juiste centrumzone al? Noteer dit in het contactformulier onder de boodschap.
Sterwaarde aanpassen bij Sterabonnement/Regio Abonnement
Het is niet mogelijk om de sterwaarde van je abonnement te wijzigen. Vraag een stopzetting voor het foutieve abonnement aan via het contactformulier. Het abonnement met de juiste sterwaarde bestel je zelf via de webshop.
Lees de voorwaarden van je abonnement goed door, voordat je een wijzigings- of stopzettingsverzoek stuurt!
Overige maandabonnementen
Je kunt een maandabonnement stopzetten tot en met dag 2 van de looptijd. Maar je mag het abonnement niet gebruikt hebben. Lees voor meer informatie de voorwaarden van je abonnement.
Overige kwartaal- en jaarabonnementen
Wil je jouw abonnement in de tussentijd aanpassen? Neem via het formulier contact met ons op. Wij zetten jouw huidige abonnement stop. Bestel daarna zelf het juiste abonnement via onze webshop.
Veelgestelde vragen
Bekijk de pagina Prijzen voor kinderen of bestel een abonnement in de webshop.
Via ons contactformulier kun je een stopzetting aan ons doorgeven.
Op onze abonnementen pagina kun je per regio zien welke abonnementen we hebben. Ook kun je naar de webshop om alle abonnementen te bekijken en direct bestellen.
De Arriva-abonnementen kun je in de meeste gevallen alleen gebruiken bij Arriva. Soms is een Arriva-abonnement ook geldig bij een andere vervoerder. Bijvoorbeeld op bepaalde lijnen en routes. Dit staat altijd bij het abonnement vermeld in de webshop. NS-abonnementen zijn ook bij ons in de trein geldig. Als er uitzonderingen gelden, dan staat dit vermeld in de voorwaarden. Als er uitzonderingen zijn, dan staat dit in de voorwaarden
Je kunt op ov-chipkaart.nl een account aanmaken. Zo kun je al je gemaakte reizen bekijken.
Een fout gemaakt tijdens het bestellen? Je kan dit aan ons doorgeven via het contactformulier. We proberen je zo snel mogelijk te helpen!
Een kwartaal en jaarabonnement kun je in de meeste gevallen in 3 (kwartaalabonnement) of 10 (jaarabonnement) betalen. Als dit mogelijk is, dan staat dit aangegeven in de webshop bij het abonnement.
Hiervoor heb je wel een Mijn Arriva-account nodig. Heb je nog geen Mijn Arriva-account, geen probleem, je kan tijdens de bestelling gewoon een account aanmaken.
Als je kiest voor gespreid betalen, betaal je de eerste termijn altijd tijdens je bestelling.
Abonnementen die je in de webshop bestelt, betaal je eenvoudig en direct via je eigen bank met iDEAL of met je creditcard (o.a. Visa en Mastercard).
Bekijk de pagina Prijzen voor kinderen of bestel een abonnement in de webshop.
Je kunt op ov-chipkaart.nl een account aanmaken. Zo kun je al je gemaakte reizen bekijken.
Via ons contactformulier kun je een stopzetting aan ons doorgeven.
Een fout gemaakt tijdens het bestellen? Je kan dit aan ons doorgeven via het contactformulier. We proberen je zo snel mogelijk te helpen!
Op onze abonnementen pagina kun je per regio zien welke abonnementen we hebben. Ook kun je naar de webshop om alle abonnementen te bekijken en direct bestellen.
Een kwartaal en jaarabonnement kun je in de meeste gevallen in 3 (kwartaalabonnement) of 10 (jaarabonnement) betalen. Als dit mogelijk is, dan staat dit aangegeven in de webshop bij het abonnement.
Hiervoor heb je wel een Mijn Arriva-account nodig. Heb je nog geen Mijn Arriva-account, geen probleem, je kan tijdens de bestelling gewoon een account aanmaken.
Als je kiest voor gespreid betalen, betaal je de eerste termijn altijd tijdens je bestelling.
Abonnementen die je in de webshop bestelt, betaal je eenvoudig en direct via je eigen bank met iDEAL of met je creditcard (o.a. Visa en Mastercard).
De Arriva-abonnementen kun je in de meeste gevallen alleen gebruiken bij Arriva. Soms is een Arriva-abonnement ook geldig bij een andere vervoerder. Bijvoorbeeld op bepaalde lijnen en routes. Dit staat altijd bij het abonnement vermeld in de webshop. NS-abonnementen zijn ook bij ons in de trein geldig. Als er uitzonderingen gelden, dan staat dit vermeld in de voorwaarden. Als er uitzonderingen zijn, dan staat dit in de voorwaarden