Direct naar inhoud
Kun je vinden wat je nodig hebt?
Een servicemedewerker van Arriva met zwart haar lacht naar de camera, om hem heen staan reizigers.

Contact met Arriva

Is het niet gelukt om antwoord op je vragen te krijgen via de veelgestelde vragen? Of heb je een klacht of wil je geld terug? We helpen je graag zo snel mogelijk verder!

Onze klantenservice zit voor je klaar van 6.00 uur tot 23.00 uur op maandag tot en met vrijdag. In het weekend en op feestdagen zijn we er van 7.00 uur tot 23.00 uur. Deze openingstijden gelden voor contact via Whatsapp, Twitter, Facebook en voor telefonisch contact via 0800 - 0232545.

Icoon van een gesprekswolk met daarin een telefoon.

WhatsApp

Chat met ons
Icoon van een gesprekswolk met een bliksemschicht erin.

Facebook

Chat met ons
Een icoon van een telefoon waaruit een gesprekswolk komt.

Telefoon

Liever contact via ons contactformulier?

Je kunt je vraag, klacht of geld terug verzoek ook indienen via ons contactformulier.

Vul het contactformulier in

Vragen over het datalek bij Arriva

Heb je iets verloren?

Heb je iets verloren in één van onze bussen of treinen? We helpen je graag om het voorwerp weer terug te vinden. Alle voorwerpen die wij vinden, plaatsen wij via iLost op deze webpagina. Via de zoekbalk hieronder kun je kijken of jouw voorwerp gevonden is.

Het iLost-logo. Een rood vlak met daarin de woorden iLost. & found. Vind je verloren voorwerp
Een mannelijke Arriva-servicemedewerker met donker haar praat met een reiziger bij het station.

Arriva OV Servicepunten

Soms is het fijner om zaken persoonlijk te regelen. Dat kan in het Arriva OV Servicepunt bij jou in de buurt. Een echte OV-winkel waar onze mensen voor je klaar staan.

Veelgestelde vragen